Pledoarie pentru terapiile naturale printr-o călătorie virtuală în jurul lumii

 Călătoria în lumea fascinantă a terapiilor naturale a devenit posibilă pentru mine datorită extraordinarelor mijloace de comunicație de care dispunem și care au permis prezența mea  activă la evenimente științifice internaționale  din acest domeniu.

Astfel, în urma invitațiilor primite am putut participa în cursul lunii octombrie, la Congresul  de Medicină Integrativă din Ungaria, care a fost organizat la Budapesta, în perioada 15-16, unde am prezentat o lucrare despre rolul homeopatiei în medicina modernă.

Tot în octombrie, în perioada 28-29, a avut loc la București o conferință internațională dedicată Ayurveda, organizată sub egida Academiei Oamenilor de Știință din România, unde am susținut o lucrare despre beneficiile acestei  vechi metode terapeutice în zilele noastre.

Iar, luna noiembrie este și mai încărcată în evenimente științifice de prim rang. Atfel, la sfârșitul săptămânii trecute, am participat la a 7-lea Webinar Global în Medicină Tradiționala și Integrativă  , cu o prezentare despre posibilitatea utilizării gemmoterapiei în prevenirea și tratarea bolilor.

Vineri, 18 noiembrie, voi fi în India, mai precis în insula Goa, la a 3-a Conferință Interanțională de Medicină Tradițională și Integrativă, unde voi susține o prezentare despre rolul medicinii integrative în mileniul III.

Din India, mă voi deplasa, desigur numai virtual, în Australia, la Sydney, unde duminică, 20 noiembrie, voi participa la a 2-a Conferință Globală de Apiterapie, cu o lucrare despre utilizarea unor terapii naturale în anti-aging.



Comentarii