Cum as recomanda produsul "12 plante" ?

In zilele trecute cand am citit pentru prima data despre campania lansata  pentru produsul fitoterapeutic “12 plante”, un supliment alimentar din gama Plantina,  m-am bucurat tare mult, fiindca plantele medicinale si aromatice, reprezinta un domeniu in care lucrez de peste 30 de ani.
Asocierea a 12 plante medicinale( www.12plante.ro ), care contin diverse substante active si cu o paleta foarte larga de efecte terapeutice, intr- o forma farmaceutica moderna si usor de administrat, sub forma de capsule, este o adevarata provocare.
Fiecare din cele 12 plante componente ale acestui supliment alimentar, este o adevarata simfonie a Naturii, datorita diverselor culori, arome, forme, principii active, utilizari in fitoterapie, s.a.
Acest produs complex, care contine: salcie, migdal, mesteacan pufos, tei argintiu, coacaz negru, magnolia, ghimbir, soc, urzica, orz verde, stejar si ginkgo biloba , inglobeaza o multitudine de principii active naturale si are in primul rand un rol profilactic, prin capacitatea de a creste sistemul imunitar al persoanei, care consuma in mod regulat produsul “ 12 plante” . Astfel, capacitatea de autoaparare, specifica fiecarui organism uman , este activat si reuseste sa lupte cu succes impotriva diversilor agenti patogeni ( microbi, virusuri, ciuperci, paraziti, s.a.), care cauzeaza boli. Cuvintele cheie, specifice produsului “12 plante " sunt : efectul imunostimulent, detoxificant, ameliorator al sistemului circulator si digestiv, supliment nutritional valoros,  care creaza premizele unui mod de viata sanatos.
Cum as recomanda eu acest produs unei persoane nehotarate?
Inchipuiti-va o farmacie , un magazin naturist sau un centru de sanatate, frumos amenajat, cald, curat, placut mirositor, luminos...., cu un loc special amenajat pentru comunicarea cu oamenii, compus dintr-o masuta , pe care aburesc doua cesti de ceai, o lampa de aromaterapie si o vaza cu flori.  Intr-o dimineata mohorata de decembrie, pe usa intra o clienta fidela a unitatii noastre , o femeie durdulie, intre doua varste, putin ipohondra, dar bine documentata cu noutatile din domeniul produselor naturale. Doreste sa discute cu mine, intre patru ochi, despre un produs miraculos, care s-o vindece de toate belelele. O invit sa discutam la un ceai cald, indulcit sau nu cu miere, in functie de stadiul eternei cure de slabiere, pe care o traverseaza in mod periodic clienta noastra.
Ea trece imediat la subiect si ma intreaba:
"Ati auzit de medicamentul “ 12 plante”, despre care vecina de la parter , mi-a spus ca are efecte miraculoase?" "Stiti eu n-am incredere in ea si am venit la Dvs. sa aflu adevarul"." Este chiar asa cum spune ea?"
"Doamna, mi-ati pus mai multe intrebari, la care voi incerca sa va raspund pe rand."
"Da, am auzit despre acest produs, care dela inceput trebuie sa va spun, ca nu este un medicament, ci un supliment alimentar , fara efecte secundare si pe care puteti sa o comandati dela firma , contra sumei de 100 de lei si la care aveti asigurat si transportul gratuit." " Produsul este compus din 12 plante medicinale, are un continut foarte bogat de substante active , care aduc un aport important de vitamine, enzime si proteine vegetale precum si cu o multitudine de efecte terapeutice, benefice pentru organismul Dvs."
"Cum adica?"  Zise cucoana, plina de nerabdare.
"Stimata doamna, dvs. sunteti o clienta fidela a unitatii noastre si aproape ca nu trece o zi, in care sa nu luati un medicament, supliment alimentar, ceai medicinal, cosmetic,  dela noi, pentru diversele probleme de sanatate de care suferiti, insa  cu suplimentul alimentar, “12 plante”, aveti posibilitatea sa va ameliorati toate afectiunile ". "Stim , ca aveti imunitatea slabita si datorita acestui fapt, faceti de 3-4 ori pe an gripa sau contactati raceli."  "Sunteti usor hipertensiva si aveti colesterolul marit, ceea ce va predispune la boli cardio-vasculare."  "Aveti probleme cu digestia, probabil datorita bilei lenese, care nu-si face bine treaba." "Si in fine, aveti cateva kilograme in plus ( intre noi fie vorba erau vreo 30, dar am vrut sa fiu domn), pe care ar fi bine sa le dati jos, pentru sanatatea si frumusetea Dvs".
La aceasta afirmatie, ochii clientei noastre au inceput sa straluceasca de bucurie.
"Este adevarat ca domnisoara Carmen Bruma, stiti aia faina dela TV, recomanda acest produs ?"
"Da , este adevarat." 
"Poate si eu o sa arat asa de bine, daca iau acest supliment alimentar minune cu 12 plante?"
"Totul  este posibil, dar va trebui sa faceti o cura tare lunga  si sa luati in fiecare dimineata sau seara o capsula din produsul “ 12 plante “, cu un pahar de apa , sau mai bine cu 150 ml. de ceai "." Am uitat sa va intreb, sunteti cumva alergica la vreuna din plantele din compozitia produsului?"
"Nu sunt alergica la nimic, doar la soacra mea !"
"Atunci va recomand sa folositi acest produs natural."
"Va multumesc mult pentru sfaturile Dvs."  "Chiar acum ma duc sa comand acest produs minune, care simt ca imi va schimba viata!" "Iau una si pentru soacra mea, poate o ajuta , fiindca ia prea multe medicamente, saraca de ea."
"Vedeti ce cumsecade sunt si inca nici n-am inceput tratamentul cu 12 plante?"

Comentarii